Tuesday 29 May 2012

Melengkapi

 
 
 
 
 
Kalian begitu bermakna dalam hidup.

Alhamdulillah, aku bersyukur kpd Allah S.W.T  kerana menghidupkanku atas muka bumi ini.  Aku bersyukur kerana menurunkanku d atas muka bumi, dalam ngara yg aman, drpd keluarga yg penyayang.  Ak bersyukur ya Allah kerana memberiku peluang untuk menjadi khalifah d muka bumi ini.  Sejujurnya itu bukan tanggungjawab yg mudah namun aku dengan berjanji dengan nama-Mu, akan melaksanakan segala amanah-Mu dengan baik sekali. Aku janji itu selagi jantungku berdenyut.  

Terima kasih kpd smua yg telah bnyk membantuku untuk mnjalani kehidupan ini dgn begitu baik sekali.  Terima kasih kpd kedua ibu bapaku yg menjaga, mengasuh, mendidik, menyayangiku sejak kecil hingga kini.  Mendidik ku tentang kehidupan.  Terima kasih kpd guru-guru, pensyarah, sahabat handai, rakan taulan, penasihat-penasiaht persatuan, AJK2 persatuan yg sentiasa bersamaku dalam menjayakan cita-cita. Terima kasih juga kepada seluruh alam kerana berkerjasama baik denganku sepanjang hidupku ini. 

Terima kasih kepada masalah kerana telah memberikan peluang pada masa yg sma menjadi guru tentang kehidupan ini.  Terima kasih kpd kepahitan hidup kerana mengajarku tentang ketabahan.  Terima kasih kepada kesedihan kerana menjadikan aku semakin tabah dalam menjalani kehidupan.  Terima kasih kpd kegagalan kerana mengajar aku bgaimana untuk bangkit.  Terima kasih kepada perpisahan kerana menemukan aku dengan pertemuan. 

Terima kasih juga kepada semua musuh-musuhku kerana engkau telah menemukan aku... Apakah perjuangan hidupku...

Nampaknya dalam dunia ini, ramai yg telah melengkapi hidupku... Terima kasih semua...
Terima kasih yg x terhingga...

::Ramai lagi ak x smpat nk ucap trimas... Trlalu bnyk::

1 comment:

  1. "Aku janji itu selagi jantungku berdenyut."
    best ayat ni..terbaikkk~~~

    ReplyDelete