Tuesday 3 April 2012

Pertama kali


Sesungguhnya Sembahyangku, Ibadatku, Hidupku dan Matiku hanya untuk Allah Semesta Alam.

Alhamdulillah, hari ini aku telah membuat satu lagi perubahan baru dalam hidup... iaitu membina blog...

Pada mulanya aku tidaklah berminat untuk membina blog ni kerana aku tidak tahu apa kepentingannya... Apa kebaikannya, apa faedahnya...

Ianya bermula pada suatu pagi... Lebih kurang jam 1 pagi... Ada seorang sahabat memperkenalkan aku dengan dunia blog ni... katanya segala idea yg tersimpan di kepala 2 boleh la dikongsikan... Blog juga boleh menjadi agent dakwah... Hm... Segala penemuan2 boleh la dikongsikan... Dan sejujurnya aku suka membuat kajian2 tentang kehidupan, dunia islam serta musuh-musuhnya, ekonomi, sejarah, kaitannya dengan dunia hari ini, rahsia sebalik kehidupan manusia, psikologi manusia, hati dan perasaan... ia merupakan sesuatu yang sangat menarik sebenarnya untuk dikaji... Apa yang dapataku simpulkan setakat ini, segala perkara dimuka bumi ini ada hubungkaitnya...

Sejujurnya, aku meletakkan kajian ini sebagai perkara penting dalam hidup ini... Kerana aku fikirkan ianya merupakan satu keperluan... Bagi memenuhi matlamat hidupku..


Jadi, segala penemuan yang aku simpulkan bolehla aku kongsikan d cni yep...
Itulah hajatnya...
Semoga ia boleh memberi impak positif kepada semua yang membaca dan segala maklumat yg bakal dikongsikan dapat dibincangkan untuk perkongsian ilmu yang lebih banyak lagi...
Insya-Allah...

No comments:

Post a Comment